Je pre poskytovateľa SSL certifikátov dôležitý Zákaznícky servis?

Mnohí ľudia sú zvedaví, čo znamená robiť v oblasti SSL certifikátu. Jedná sa o trh s pomerne malým počtom hráčov ( nemusíte počítať predajcov) s veľmi vysokým potenciálom zisku (viac ako miliardu dolárov príjmov ročne). SSL „Shopper” má veľký záujem pomôcť ľuďom nájsť správneho  SSL poskytovateľa, a ako sa  vydali recenzie zákazníkov, našlo sa niekoľko vzorov v tom, čo ľudia hľadajú u poskytovateľa SSL certifikátu.

Aké kritériá sa berú do úvahy pred zakúpením SSL certifikátu?

  • Náklady. Jedným z najväčších dôvodov je cena. Ceny sa veľmi líšia medzi jednotlivými poskytovateľmi SSL certifikátu ($ 10 – $ 1500 za certifikát) a zákazníci chcú vedieť, že dostávajú najlepšiu ponuku.
  • Zákaznícky servis. Skvelé služby zákazníkom môže byť číslo jedna ohľadom na mnoho zákazníkov. Ľudia sú ochotní priplatiť, ak vedia, že budú mať pozitívne skúsenosti a že bude o nich  postarané.
  • Rozpoznanie značky. Vzhľadom k tomu, že SSL certifikáty sú tak úzko spojené s dôverou, rozpoznanie značky je dôležité pre tých, ktorí potrebujú vytvoriť silný pocit bezpečia.
  • Funkcie a „doodads“. To je jeden z menších dôvodov, ale mnoho ľudí potrebuje určitú funkciu alebo správne množstvo kontroly nad ich certifikátmi (napr. re-keying, bulk management a pod).

Prečo je zákaznícky servis tak dôležitý?

Po prvé, čo si myslíte, že je viac pravdepodobné, kto napíše recenziu na „SSL Shopper“, nahnevaný zákazník, alebo spokojný zákazník? Ukazuje sa, že je pravdepodobnejšie, že  spokojní zákazníci napíšu pozitívne hodnotenie, než negatívne. Viac ako 60% všetkých hodnotení na stránke dá SSL poskytovateľovi 4 alebo 5 hviezdičiek. Takmer 30% pripadá na 0 a 1 hviezdičkové hodnotenie.

SSL Shopper Reviews Pie Chart

Negatívne recenzie

Poďme sa pozrieť, čo hovoria tie 0 a 1 hviezdičkové hodnotenia. Tu je zhluk najčastejších slov použitých v tituloch s 0 a 1 hviezdičkovým hodnotením:

Vidieť nejaké vzory? Zákaznícky servis jednoznačne prichádza s najvyššou frekvenciou a môžeme len predpokladať, že to bolo kvôli zlým službám zákazníkom vzhľadom na ich 0 alebo 1hviezdičkové hodnotenie poskytovateľa. Iné spoločné slová sú “nasávať”, “pomaly”, “najhoršie”, “hrozný”, “arogantný”, “pompézne”, “hrozné”, “hrubý”, “bezradný”, “neflexibilný”, “sklamaním”, a “postoj “. Nie ten druh slov, ktoré chcete mať spojené s vašou spoločnosťou ak sa snažíte niečo predať zákazníkom.

  • Aj keď hovoríme o negatívnych hodnoteniach, mali by sme poukázať na niektoré zábavnejšie tituly negatívnych recenzií:
    “Comodo is english for pain in the ass!!”
  • “Idea for a gift: a doc about openssl”
  • “Going Nowhere Daddy” and “GoSomewhere else”
  • “Don’t buy this SHIT.”
  • “Run from this place”
  • “The very, very worst company I’ve ever dealt with”

Ak ste jednou zo spoločností, ktorá dostala jednu z týchto negatívnych hodnotení, dúfame, že Vás bude inšpirovať k poskytovaniu lepších služieb zákazníkom. To by bolo určite múdre zvažovanie Nedávne opatrenia Google v postihu obchodníkov, ktorý poskytujú veľmi zlé užívateľské skúsenosti.

Pozitívne recenzie

Teraz sa poďme pozrieť na zhluk slov 5-hviezdičkových hodnotení:

Opäť, zákaznícky servis je najviac spomínaný s výrazmi ako “podpora”, “jednoducho”, “veľký”, “fantastický”, “skúsenosť”, “cenu”, a “vynikajúci”. Niektoré z našich obľúbených titulov pozitívnych recenzií:

  • “Easy to use for drunken admins”
  • “What I wish Verisign had been in 1994…”
  • “Least bad ssl experience in last 10 years”

Záver

Na základe recenzií SSL certifikátov na „SSL Shopper“ je zrejmé, že zatiaľ čo sa berú do úvahy ostatné faktory, ako je cena, značka a funkcie, kupujúci SSL certifikáov majú záujem získať certifikáty od spoločnosti, ktorá poskytuje skvelé služby zákazníkom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>